tisdag 6 april 2010

Att synas utan att verka, ser enkelt ut på håll.

Åååh jag har så mycket tankar i huvudet nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Tankarna bara irrar omkring därinne, och jag kommer inte fram till något vettigt heller.
Jag har alltid sagt att man ska våga chansa och leva livet, då man bara lever en gång ..
Men usch jag är så feg .. :O Jag måste börja våga prata, men ändå så rädd för vart samtalet kommer att leda.
Mycket få folk fattar vad jag pratar om nu, det är väl bara Cissi som fattar. Och hon vet hur rädd jag är med..
Som Melissa Horn och Lars Winnerbäck säger:
Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här ...

Idag jobbar jag, är hemma från jobbet nu på rast. Ska iväg igen klockan 11 .. Jobbar till kvart över 4 idag .. Fy fan, jobbar som fan denna veckan, och det är drygt!

Måndag: 7 - 16
Tisdag: 7.15 - 16.15
Onsdag: 7 - 16
Torsdag 7 - 13
Fredag: LEDIG!
Lördag: 7 - 10.30 + 17 - 22
Söndag: 7 - 16

Långa pass och bara en dag ledigt! :(


Wooop woop, detta gillar vi!
För någon månad sen så skrev jag och Calle kontrakt, att om han blir tillsammans med en tjej inom 2 år. Så ska han bjuda mig på en Finlandskryssning och en fylla. (HANS IDÉ!!)
Och nu har han blivit tillsammans med en tjej.
Han ska lätt bjuda mig. Jag gillar det! :D
Och jag är glad för Calle's skull .. :) <3


Nej nu ska jag göra mig kaffe, ta en smörgås, vika min tvätt och sen tillbaka till jobbet igen .. :)


Spelar inte längre någon roll,
Jag orkar inte slåss..
Det är bortom min kontroll.
Du lämnade mig ensam,
Och självklart blev jag rädd.
Min sista gnista hopp,..
Och jag glömmer bort att andas..



Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar