måndag 26 april 2010

Kvällspromenader

Hoho jag har varit duktig och jobbat idag. Var en slapp kväll och tiden gick fort. Det gillar vi. Jag gillar verkligen inte att jobba kväll så tur att jag gör det ganska sällan .. :)

Gjorde faktiskt så att jag gick hem sen, Cissi skulle egentligen hämtat mig men nej. Jag promenera hem istället.
Finns fan inget bättre än kvällspromenader med så hög musik så att det blir ohälsosamt för öronen .. :P
Att bara vara och släppa allt annat..

Imorgon blir det Gekås. Sen är jag billös på kvällen då Cissi är iväg och jobbar. Jag ska nog ta en sväng på stan, måste även in på Hair of the dog för att ändra min tatueringstid. Kanske blir en kvällspromenad imorgon med :)

Sen blir det typ jobb iveckan, har inte så lång pass men jobbar dubbelpass hela helgen så blir inget Valborgsfirande för mig.
Men funderar fan på att gå på Torsdagsklubben istället och "fira" Valborg då .. :)


Okej, nu har jag kommit till en punkt då jag känner att det är lite "Allt eller inget"..
Jag måste kläcka ur mig vad jag känner, jag ska bara våga.


Förresten, typ bråka med pappa nu. Eller jag och min bror är inte så glada på han.
Han ska ärva farmor och farfar's hus nu. Och han påstår att Sonja's (pappa's sambo) barn ska vara med och ärva dem med efter pappa, när nu detta är aktuellt.
Varför ska jag och min bror dela på ett arv med några som inte ens är helt i släkten, inte på något blodligt vis eller något, inte ens igenom giftermål än så länge.
Ska kolla upp detta mer, även prata med pappa.
Jag tycker det är helt fel iaf. Jag vill ju inte att någon annan ska ha ett hus som MIN farfar har byggt .. "/


Nej nu ska jag greja lite och sen lägga mig i tid. Kommer bli en lång dag imorgon. Ska även till pappa och fixa lite med bilen ..


Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar