måndag 19 april 2010

Nej, utan musiken funkar jag inte ..

Ligger och lyssnar på Taylor Swift nu, hon är riktigt bra .. Mysiga låtar ..
Känner mig typ .. ensam idag .. Vet inte varför men aja, sådana dagar har man ibland.
Har bara lust att gå ut och gå och lyssna på musik, men har ingen ork för det .. :P

Har jobbat ikväll, det gick bra och idag glömde jag ingen .. Haha. Imorgon är jag ledig igen.
Då ska jag greja lite här hemma sen även träffa Veronica. Mer vet jag inte. :)

Alltså många som säger att dem följer min blogg. Vilka är det egentligen?
Hoho kommentera och säg vilka ni är! :D

Åh, Cissi ska kanske iväg till veckan.. Läskigt ju, har inte vart själv på as länge. Fast det blir jag nog ändå inte, men kommer ju sakna min Kombo <3


Nu ska jag rensa lite bland min musik, sen ska jag lägga mig i sängen och lyssna på ännu mer musik..


Taylor Swift - White Horse
Maybe I was naive, got lost in your eyes,
And never really had a chance..
My mistake, I didn't know to be in love.
You had to fight to have the upper hand.
I had so many dreams about you and me,
Happy endings. Well, now I know..

I'm not a princess, this ain't a fairytale.
I'm not the one you'll sweep off her feet,
Lead her up the stairwell..
This ain't hollywood, this is a small town.
I was a dreamer before you went and let me down.
Now it's too late for you and your white horse,
To come around..



Byebye - Karro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar